سی

 

بسم الله الرحمن و الرحیم

 

 

توجه کنید  :  این یادداشت هست  و  فقط یک تحلیل به حساب می آید .

 

پس از تهدیدی که ترامپ کرد به این بیان که در صورتی که ایران پاسخ دهد 52 نقطه فرهنگی را مورد هدف قرار می دهد . سوال پیش آمده که چرا ترامپ 52 را  انتخاب کرد؟

 

در آیین توحیدی عدد یک نما خداوند هست و بیانگر یکتایی هست ولی کسانی دشمن با خداوند بودند با  القاء  از  طرف ابلیس به پیروان خود عدد دو  نماد شیطان شد .

عدد پنج  در هرآیینی نماد و مفهوم  جنگ هست .بنابراین چون که ریاضی از سمت چپ نوشته می شود معنی تهدید ترامپ جنگ شیطان هست .

 

پس ترامپ با این تهدید می خواسته به پیروان خداوند واحد و  شیطان ملعون  (فراماسونری - کابالا-یهودی و مسیحی و مسلمان صهیونیست) خبر این آغاز جنگ شیطان هست .

شاید ترامپ با این تهدید از فراماسونری کمک می خواسته چراکه پس از ترور شهید سپهبد سلمانی ،ترامپ با حجم عظیم مخالفت ها روبه رو شد و از طرفی که ترامپ با این ترور کمک زیادی به فراماسونری کرده شاید از آنها کمک می خواهد در روند استیضاح اش به او کمک کنند ، این در حالی هست ترامپ عضو رد بالای فراماسونری نیست . البته بالای 90درصد سیاسد مداران آمریکا آیین کابالا و ماسون هستند.

البته ترامپ بی عقل تر از این هست که بتوان چنین چیزی را منظور داشته باشد . حتما این عدد از طرف یه فراماسونری کاخ سفید به ترامپ  گفته .

 

به هر حال نبر بین آیین توحیدی و نیروی شیطانی از همان اول خلقت آغاز شد  ارجاع به داستان سرزمین میانه

این فقط یک تحلیل هست.